fridasomsyr

På gång igen!

Publicerad 2009-09-04 08:30:39 i Allmänt,

Igår inhandlade jag ny färg! Så nu blir det måla av när jag kommer hem från jobbet!
Lägenheten blir så mycket finare nu när den blev av med äckelbeiga färgen! Så nu ska jag måla hallen också. Eller nu har jag inget val för igår började jag riva i tapeterna där.
Hade 20 minuter över tills jag skulle till jobbet, nåt var jag ju tvungen att göra...

Idag regnar det, burr burr, bra att jobba i, inte lika kul att ta sig dit... Varför kan ingen bygga en tunnel dit? Eller bara flytta hela stället till huset bredvid oss?...

/Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

FridaSomSyr

Bor i Karlstad med man och liten son. När jag inte jobbar på "det där stora möbelvaruhuset" så hänger jag på universitetet och pluggar till miljövetare. Det här är min blogg.En blogg om lite smått och gott. Mest om det jag syr.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela