fridasomsyr

Mitt i målandet...

Publicerad 2009-09-03 09:28:43 i Allmänt,

... så tog färgen slut. Jag som hade räknat ut att den skulle räcka! Men det visade sig att väggarna behövde tre lager färg istället för två...







Hyllan som är som titanic, osänkbar, men nu på morgonen har jag fått låna ett skruvdragarmonster som kommer vara dess isberg... Mohahaha!!



Två väggar är i alla fall klara nu. Men mer än såhär får ni inte se för det är så jäkla stökigt...
Men det ser helt klart ut när man sitter i soffan, för då har man ryggen mot väggarna som inte är klara...

Skulle ha varit ledig idag också och varit hemma och gjort klart, men nu ska jag iväg o jobbar på ikea istället, men innan det måste jag till växeln och lämna lite papper och innan det....

/Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

FridaSomSyr

Bor i Karlstad med man och liten son. När jag inte jobbar på "det där stora möbelvaruhuset" så hänger jag på universitetet och pluggar till miljövetare. Det här är min blogg.En blogg om lite smått och gott. Mest om det jag syr.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela