fridasomsyr

Housewife-varning...

Publicerad 2009-09-14 16:54:46 i Allmänt,

Ledig dag idag. Jag har städat, tvättat, storhandlat och nu bakar jag knäckebröd.. STOR housewife-varning...

Men jag gillert!!


Knäckebröd som väntar på att få bli just knäckiga.



Jättefin kavel som jag har fått! gammal som gatan är den och funkar fuktansvärt bra!

Idag har Elvis fått ett ben att tugga på... Han tuggade konstant en timme och nu sover han som en stock på vardagsrumsgolvet... Det är ju skönt att sova på maten... Eller så var det bara för mycket aktivitet på en gång...

/Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

FridaSomSyr

Bor i Karlstad med man och liten son. När jag inte jobbar på "det där stora möbelvaruhuset" så hänger jag på universitetet och pluggar till miljövetare. Det här är min blogg.En blogg om lite smått och gott. Mest om det jag syr.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela