fridasomsyr

hemma igen!

Publicerad 2009-09-01 20:43:09 i Allmänt,

Och nu fungerar internet igen! Nåt knas under dan, men nu är vi på banan igen.

Inte så mycket bilder från i söndags. Vi var till A6, jag köpte en skjorta och konstaterade att vi har ett MYCKET finare Ikea än Jönköping!



Förmiddagen tillbringade vi med att äta frukost, vila lite och sen titta på stan som nu var öppen igen efter helgen. Sen började resan hemåt igen. Vi stannade i Gränna och köpte de obligatoriska polkagrisarna och knäckebröd från Gränna Knäcke. Och så köpte jag saffranstozzetti, typ sega skorpor med saffran, beroendeframkallande!





Idag har jag jobbat igen, och nu är jag ledig i tå dagar, så nu ska jag måla om vardagsrummet. Från fulfläckig beige tapet till fräscht VITT.

Och måste bara lägga upp en bild till. Alla initiativ till konst och kultur uppmuntras varmast!



Den här står i Jönköping.

/Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

FridaSomSyr

Bor i Karlstad med man och liten son. När jag inte jobbar på "det där stora möbelvaruhuset" så hänger jag på universitetet och pluggar till miljövetare. Det här är min blogg.En blogg om lite smått och gott. Mest om det jag syr.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela