fridasomsyr

Myssöndag.

Publicerad 2009-10-18 18:29:30 i Allmänt,

Kommer inte ihåg när jag gick upp efter att förmiddagen officiellt är över. 
Men idag vaknade jag inte förrän kl. 13...
Sen var det låååång frukost.
Vi har dock hunnit in till stan en stund och inhandlat ny stekpanna. Vi har pratat om det länge, men det blir aldrig av. Men eftersom nån råkade bränna smör i vår gamla igår och därmed satte dödstöten så gick det inte att dra ut på det längre.
Men det visade sig att det var tur att vi väntade. För nu var den nedsatt med 50%. Det firade vi med att gå ut och äta istället. Så mycket sparade vi på det köpet...






/Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

FridaSomSyr

Bor i Karlstad med man och liten son. När jag inte jobbar på "det där stora möbelvaruhuset" så hänger jag på universitetet och pluggar till miljövetare. Det här är min blogg.En blogg om lite smått och gott. Mest om det jag syr.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela