fridasomsyr

Händelserik dag!

Publicerad 2009-10-08 23:08:02 i Allmänt,

Idag har det hunnit hända mycket.

Började dagen 4.00 i nåt sorts vaket tillstånd. Det var meningen att jag skulle vara vaken i alla fall...

5.00 går till bussen.

6.00 börjar jobba

15.00 slutar jobba

15.07 springer till bussen

15.40 bakar blåbärspaj

16.40 åker till ikea för att shoppa.

19.00 tur till bergvik och sen Willys för att handla lite mat också.

20.30 Äter blåbärspaj och spelar UNO!

Och nu 23.00 Ska jag SOVA!

Men först ska jag visa bilder på våra underbara inköp idag. Vår dammsugare har varit avbruten en längre tid. Det har inneburit att man i princip har fått krypa fram o dammsugit...

Men idag så!!


Och Elvis fick en ny liten leksak. Annars leker han ju bara med gamla strumpor. Men idag fick han en liten leksakselefant och blev hur glad som helst.





Ja, nu är jag så trött att ögonen håller på att somna utan mig...

/Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

FridaSomSyr

Bor i Karlstad med man och liten son. När jag inte jobbar på "det där stora möbelvaruhuset" så hänger jag på universitetet och pluggar till miljövetare. Det här är min blogg.En blogg om lite smått och gott. Mest om det jag syr.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela