fridasomsyr

Underbara fantastiska härliga LEDIGA dag!

Publicerad 2009-11-11 10:31:55 i Allmänt,

Efter 7 slitiga dag så är jag LEDIG. Jag har inte annars nåt emot att jobba mycket. Men i förrgår började ryggen att krångla.
Så igår försökte jag ta det lugnt. Vilket gjorde att jag kände att jag inte gjorde nånting...
Hur som helst så känns den mycket bättre idag, så det var nog ett bra beslut ändå.

Idag ska jag ta det lugnt, eventuellt lunch med Carin!, Ikväll blir det fika med mor, moster o kusinen.
OCH så har min klänning kommit till posten så nu ska jag springa ner och hämta den!

Och så har jag lovat Elvis en långpromenad.

/Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

FridaSomSyr

Bor i Karlstad med man och liten son. När jag inte jobbar på "det där stora möbelvaruhuset" så hänger jag på universitetet och pluggar till miljövetare. Det här är min blogg.En blogg om lite smått och gott. Mest om det jag syr.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela