fridasomsyr

Twilight

Publicerad 2009-11-25 08:37:54 i Allmänt,

För andra gången på en vecka var vi på bio. Måste säga att jag tyckte att Twilight var bättre än 2012. Ingen av dem var "det bästa jag har sett"-filmer. Men ändå helt ok.
Twilight-tvåan var bättre än ettan tycker jag.

Inga skrikande tjejer i biosalongen i alla fall. Dem har de pratat om i media sen premiären. Däremot hamnade jag bredvid nån tjej som inte kunde fnittra. Hon började när första tröjan togs av. Och det händer ju rätt ofta i den filmen...


Ja, ja, jobb idag och sen resten av veckan... Men idag är det löning.. and a good one!

/Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

FridaSomSyr

Bor i Karlstad med man och liten son. När jag inte jobbar på "det där stora möbelvaruhuset" så hänger jag på universitetet och pluggar till miljövetare. Det här är min blogg.En blogg om lite smått och gott. Mest om det jag syr.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela