fridasomsyr

Julpyssel... redan?...

Publicerad 2009-11-03 12:30:22 i Pysslat och sytt,

Jag tror att jag har blivit aningen påverkad av att jobba på ett ställe som börjar julpynta i oktober...

Min kära mamma har varit så snäll o plockat granris till mig som jag gjorde iordning igår och ställde ute på balkongen.
Köpte lite lampor häromdagen att sätta i, dock lös de lite starkare än jag hade föreställt mig, men jag ställde dem på balkonggolvet så lyser de upp fint.

 

Och så smygstartade vi igår...


/Frida

Kommentarer

Postat av: Simon

Publicerad 2009-11-03 13:35:20

Jag tyckte det var jättemysigt att smyg-jul-fika med dig igår:)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

FridaSomSyr

Bor i Karlstad med man och liten son. När jag inte jobbar på "det där stora möbelvaruhuset" så hänger jag på universitetet och pluggar till miljövetare. Det här är min blogg.En blogg om lite smått och gott. Mest om det jag syr.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela