fridasomsyr

Drömmar.

Publicerad 2009-11-20 08:46:15 i Allmänt,

Måste man drömma om så stora saker? Varför ska man drömma om att se hela världen, bo i en ryggsäck eller bestiga berg?
Eller plugga i många år innan man får sitt drömjobb där man självklart tjänar overkligt mycket pengar?
Varför kan man inte få vara nöjd när man är 22?
Hur kan det vara så att andra ska kunna få ha krav på ens drömmar? Vart kom den rättigheten från?

Jag drömmer om en skön vardag, en familj och ett jobb där jag trivs.

För pengar har ingenting med lycka att göra och ingen annan har något med med mina drömmar att göra heller!


/Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

FridaSomSyr

Bor i Karlstad med man och liten son. När jag inte jobbar på "det där stora möbelvaruhuset" så hänger jag på universitetet och pluggar till miljövetare. Det här är min blogg.En blogg om lite smått och gott. Mest om det jag syr.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela