fridasomsyr

Valborg och 1 maj.

Publicerad 2009-05-02 10:44:14 i Allmänt,

Valborg firade vi på vår ballkong med Sandra och Magnus. Hur mysigt som helst. Vi åt så vi höll på att dö-
Ca ett ton tzatziki. Kan säga att det var inte roligt när jag vaknade morgonen därpå...







MYS MYS MYS!! Sen hade vi biljardturnering. Gissa vem som vann....



1 maj

Var vi i Mariebergsskogen. Det var hundutställning så kära syster med familj var här. Tyvärr så var jag tvungen att gå och jobba 13.30. Men jag hann leka lite med barnen i alla fall. 







Så när de satte sig i Mariebergståget så cyklade jag till jobbet....

Idag är jag dock ledig så först ska det bli en sväng till stan och kolla på byxor till Simon. (jag är färdigshoppad för ett tag nu när jag har hittat den perfekta och ekologiska! t-shirten) och sen tänkte vi ta en cykelutflykt till Alster där det är vårmarknad idag! 
Ska bara väcka gubben först...

/Frida 

Kommentarer

Postat av: sandra

Publicerad 2009-05-02 14:33:20

Vad är det för tok på bilderna som gör massa miner... Vilken knepig vän du har ;) Med vi hade verkligen så mysigt så jag får tacka för sist :)

Postat av: Tofva

Publicerad 2009-05-03 21:19:46

Längtar tills ni kommer upp och hälsar på! Det kommer att bli så himla mysigt. Då ska ja bjuda på middag på balkongen. MYSPYS. hoppas allt är bra i karlstad. Puss o kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

FridaSomSyr

Bor i Karlstad med man och liten son. När jag inte jobbar på "det där stora möbelvaruhuset" så hänger jag på universitetet och pluggar till miljövetare. Det här är min blogg.En blogg om lite smått och gott. Mest om det jag syr.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela