fridasomsyr

Vad är det med hantverkare?

Publicerad 2009-05-11 17:12:24 i Allmänt,

Ja, vad är det med dem egentligen?
Förra veckan fick vi ett brev hem att vår hyresvärd har anlitat ett företag som ska komma och fixa och miljöanpassa kranarna i alla lägenheter. De skulle komma imorgon.

Men eftersom vi har hund och jag inte vill att han ska hoppa på dem när de kommer hit. (herregud, han morrar ju mot sandra när hon kommer, och det är inte sällan som hon tittar förbi.) så ringde jag til dem eftersom vi båda jobbar imorgon.

De frågade om de kunde komma idag. Ingen tid fick jag. Vilket resulterade i att jag inte kunnat lämna lägenheten idag.

Men har de dykt upp ännu? NEJ! Jag blir så trött. Så mycket annat som jag kunde ha gjort idag än att vänta på att de ska dyka upp.

Usch och fy!


/Frida.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

FridaSomSyr

Bor i Karlstad med man och liten son. När jag inte jobbar på "det där stora möbelvaruhuset" så hänger jag på universitetet och pluggar till miljövetare. Det här är min blogg.En blogg om lite smått och gott. Mest om det jag syr.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela