fridasomsyr

Uddeholm ikväll

Publicerad 2009-05-20 10:57:39 i Allmänt,

Nu börjar veckan där jag bor på bussen, Ikväll åker jag upp till mina föräldrar. Åker tillbaka igen imorgon kväll föratt jobba på fredag. Sen blir det buss på fredag eftermiddag igen upp till föräldrarna. Och sen hem igen på lördag eftermiddag för att jobba på söndag morgon.

Ja, det blir nog bra...

Det blev en dator igår förresten. Beställde den igår kväll så jag hoppas att den hinner komma den här veckan.

  
Så ser den ut. Jag hoppas att den är lika bra som jag tror att den är. Framför allt så ser jag fram emot att kunna se vad som står på skärmen utan att zooma o kisa...

Och sen så kommer ju nöjet att fixa en snygg väska till den. Alla snygga är ju så dyra. Men jag ska nog fixa ihop nåt...

Igår sydde jag ett linne, testade ett mönster som jag hittade i senaste numret av Burda. Det blev rätt bra. Bild kommer senare.

Elvis var också med mitt i syandet igår. Men det tar på krafterna att fixa med mönster...





Slitsamt.

Kan säga att han ligger exakt likadant nu, men nu vilar vi efter morgonpromenad och frukost.

Idag blir det lunch med lilla mor och eftermiddagen kommer att spenderas i tvättstugan.

/Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

FridaSomSyr

Bor i Karlstad med man och liten son. När jag inte jobbar på "det där stora möbelvaruhuset" så hänger jag på universitetet och pluggar till miljövetare. Det här är min blogg.En blogg om lite smått och gott. Mest om det jag syr.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela