fridasomsyr

Stora planterardagen!

Publicerad 2009-05-25 17:16:38 i Planterat,

Har gjort nästan allt som skulle göras idag. Känns bra.

Men bäst av allt, blomsterlandet. Köpte smultronplantor, gräslöksfrön och lite mera jord.

Såklart skulle linslusen vara med...



Jag satte ut persiljan som tidigare stod i köket. Den såg ut som om den dog efter en vecka. Så jag klippte ner den och nu får vi se om den trivs bättre på balkongen istället.




Behövde inte köpa någon trädgårdstomte...


Elvis har också dekorerat genom att lägga ut en av de strumpor han leker med.
Han bryr sig inte så mycket när man föröker med "riktiga" leksaker. Men mina gamla strumpor gillar han av nån anledning...

Nu ska vi nog ta oss en promenad i det vackra vädret Elvis och jag.

/Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

FridaSomSyr

Bor i Karlstad med man och liten son. När jag inte jobbar på "det där stora möbelvaruhuset" så hänger jag på universitetet och pluggar till miljövetare. Det här är min blogg.En blogg om lite smått och gott. Mest om det jag syr.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela