fridasomsyr

Sitter på jobbet...

Publicerad 2009-05-04 14:57:26 i Allmänt,

... det var inte riktigt planerat så idag. Men imorse ringde chefen. Så allt som var planerat till idag, allt som alltså skulle fylla HELA min dag fick pressas ihop så att jag var klar med allt 13.00.

Så det var nästan skönt att komma hit nu och veta att jag inte behöver stressa med allt, för nu är jag här och då kan jag inte göra så mycket mera än att jobba.

Helgen var jättefin! Vårmarknad i Alster i lördags. Först jättefin cykeltur och det var verkligen mysigt där. Köpte  ekologisk värmländsk rapsolja (!) och så åt vi supergoda kôlbuller (kolbullar).

Igår storstädade jag hela lägenheten. Eller ja, syhörnan behöver fortfarande en rens, men det får vänta lite. Kanske ikväll efter jobbet...

/Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

FridaSomSyr

Bor i Karlstad med man och liten son. När jag inte jobbar på "det där stora möbelvaruhuset" så hänger jag på universitetet och pluggar till miljövetare. Det här är min blogg.En blogg om lite smått och gott. Mest om det jag syr.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela