fridasomsyr

Nybliven moster!

Publicerad 2009-05-31 22:59:14 i Allmänt,

Måste bara börja inlägget med att ikväll blev jag moster för 5:e gången. Den här gången en liten Ludvig, Eller Luddig som hans inte alls för store storebror säger...
Så GRATTIS SYSTER!!

Annars är vi i Malmö, Vi kom hit igår kväll, såg Robinson-finalen (va?!), sov länge idag, när vi väl kom upp så blev det stranden med André.

Jag hade med en bok...

Sen åkte vi vidare och hämtade upp Hanna. Så blev det en tur till ikea. Min fjärde denna veckan.

Efter en trevlig eftermiddag blev det rundtur i ekobyn och sen middag, cykeltur o kortspel.
Trevligt, trevligt!



Nu får det bli en dusch och sen sova.

Måste bara visa hur bra min nya dator passar nu när vi har åkt tåg...


Vajjert!!

Natti natti nu, återkommer imorgon.

/Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

FridaSomSyr

Bor i Karlstad med man och liten son. När jag inte jobbar på "det där stora möbelvaruhuset" så hänger jag på universitetet och pluggar till miljövetare. Det här är min blogg.En blogg om lite smått och gott. Mest om det jag syr.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela