fridasomsyr

Nya väskor!

Publicerad 2009-05-05 20:43:54 i Pysslat och sytt,

Äntligen fick jag tummen ur och har sytt klart dalahästväskorna!

Vill du veta mera så klicka här 






Det är ju egentligen tre väskor men den tredje lägger jag upp om ett par dagar..

Idag blev det en lite konstig dag. Försov mig för typ första gången. Har inget minne av att jag har stängt av klockan utan vaknar istället av att Simon frågar om inte jag skulle börja jobba halv 8, för nu är klockan kvart över 7!

Flög ur sängen, fick på mig kläder, ett par mackor med mig och panikringde till jobbet och sa att jag var på väg. 1 minut i halv åtta kom jag fram till jobbet. Så idag lyckades jag ta mig från sängen till jobbet på en kvart...

Efter chocken blev jag jättetrött istället. Så dagen på jobbet blev rätt seg, som tur var så hade jag en kort dag så jag slutade redan halv två och kunde gå hem och slumra lite framför tv...

Imorgon blir det sömnad för hela slanten. Några återvinningsgosingar tror jag.

/Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

FridaSomSyr

Bor i Karlstad med man och liten son. När jag inte jobbar på "det där stora möbelvaruhuset" så hänger jag på universitetet och pluggar till miljövetare. Det här är min blogg.En blogg om lite smått och gott. Mest om det jag syr.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela