fridasomsyr

ny-gammal klocka

Publicerad 2009-05-27 11:30:07 i Allmänt,

Fick en jättefin klocka av min mor härom helgen. Den är gammal och så snygg. Och det bästa av allt är att man inte behöver något batteri till den. Man skruvar bara upp den en gång om dan.





Nöjd!

Och så lite fina bilder som jag tog när vi var till skogen med hundarna i måndags.





Lite för nära stora vägen för att de skulle få springa lösa. Eller springa... Ellen mest ut som om hon vill bli buren hem...

Idag ska jag hjälpa Sandrabusan att flytta! Nu kommer hon så nära att det bara tar 5 minuter att cykla till henne!!

Nu blir det lunch på stan.

/Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

FridaSomSyr

Bor i Karlstad med man och liten son. När jag inte jobbar på "det där stora möbelvaruhuset" så hänger jag på universitetet och pluggar till miljövetare. Det här är min blogg.En blogg om lite smått och gott. Mest om det jag syr.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela