fridasomsyr

Måndag.

Publicerad 2009-05-25 09:19:05 i Allmänt,

Dåligt med bloggandet igår. Var på jobbet, så det fanns inte så mycket att skriva om. Och när jag kom hem så somnade jag... Det var väl i stort sett hela söndagen.

Men idag tar vi nya tag! Ska till skatteverket och fixa med skattsedel till nya jobbet. tvätta, handla, ta hand om Elvis, och fixa med blommorna.

Och så ska jag lämna in min nya klocka som ska få batteri. Mamma hade en jättefin klocka som man kan hänga om halsen, gammal o härlig! Ska bara se till att den verkligen funkar också...

Glömde ju att visa att jag köpte en knapp av Emelie också!



Rufus heter figuren. Hon hade fixat knapparna speciellt nu till utställningen. Så, en av fem exlusiva har jag nu.

Nej, om man skulle starta den här dagen kanske...

/Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

FridaSomSyr

Bor i Karlstad med man och liten son. När jag inte jobbar på "det där stora möbelvaruhuset" så hänger jag på universitetet och pluggar till miljövetare. Det här är min blogg.En blogg om lite smått och gott. Mest om det jag syr.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela