fridasomsyr

Lyckliga jag.

Publicerad 2009-05-28 21:43:09 i Allmänt,

Idag kom datorn. Den är så vacker. Eller vad man nu kallar datorer när man tycker att de är fina...

Satt o klurade lite med den förut. Tyvärr så vet jag inte koden till vårt internet och ikväll är jag ensam hemma, så nu sitter jag här o kisar på vanliga skärmen ändå. Men imorgon...

Och så var jag på ikea idag. Kassatränade. Det är lite roligt att jag får två dagar utbildning i kassan, men jag ska bara vara där en dag på hela sommaren...
Men jag klagar inte. Så mycket utbildning som möjligt vill jag ha.

Ikväll sken det upp lite, så nu ska jag ta en runda med Elvis och sen blir det nog faktiskt sova.

Mycket korvstoppning nu ett par dagar, det är slitsamt med nytt jobb... Men lyckliga lyckliga jag!

/Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

FridaSomSyr

Bor i Karlstad med man och liten son. När jag inte jobbar på "det där stora möbelvaruhuset" så hänger jag på universitetet och pluggar till miljövetare. Det här är min blogg.En blogg om lite smått och gott. Mest om det jag syr.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela