fridasomsyr

Latsöndag.

Publicerad 2009-05-17 18:39:09 i Allmänt,

Idag vaknade vi vid 10. Såg de sista 2 avsnitten av prison break (ÄNTLIGEN kan jag lägga det bakom mig.)

Sen blev det Mariebergskogen men sambo, mor och systerdotter. Jättefin dag, tågtur blev det också. Alltid mysigt.

Efter det åkte vi till stan en sväng. Simon köpte jättefina skor, och på vägen hem hittade vi bästa slappargräsmattan. Så där har vi hållt till i eftermiddag.

Nu har jag ätit lite mat och sitter o funderar på om jag ska sitta i syhörnan eller på balkongen...

/Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

FridaSomSyr

Bor i Karlstad med man och liten son. När jag inte jobbar på "det där stora möbelvaruhuset" så hänger jag på universitetet och pluggar till miljövetare. Det här är min blogg.En blogg om lite smått och gott. Mest om det jag syr.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela