fridasomsyr

Klar med kjolen.

Publicerad 2009-05-19 11:37:17 i Pysslat och sytt,

Det blev inte så mycket bloggande igår. Det regnade hela dagen så jag passade på att vara inne och sy kjolen som jag har gått och planerat ett tag nu. Men som vanligt blev den inte alls som jag hade tänkt från början.

Inte att det blev fel, men när man väl står där så kommer man på att "men om jag gör så här?" eller "undrar om det här blir bättre?"

Så Resultatet:






Vad gör jag med fötterna?


Måste bara visa vad jag såg igår kväll.
Vi  har utsikt mot en innergård och på ett av husen mitt emot oss satt alla dessa och vilade...



Inte en fågel någon annanstans så långt ögat kunde nå. Men där hade de klämt ihop sig och satt o myste.

Idag finns ingen direkt plan. Har hittat ett fint mönster till en sommartopp. Kanske börjar på den idag.

/Frida 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

FridaSomSyr

Bor i Karlstad med man och liten son. När jag inte jobbar på "det där stora möbelvaruhuset" så hänger jag på universitetet och pluggar till miljövetare. Det här är min blogg.En blogg om lite smått och gott. Mest om det jag syr.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela