fridasomsyr

IKEA!

Publicerad 2009-05-11 11:44:11 i Allmänt,

I sommar ska jag börja jobba på ikea. Det jag har vetat ett tag nu är att jag ska börja där vecka 26 och har jobb till vecka 32. Idag ringde underbara ikea-therese och sa att jag har jobb vecka 25 till 34! Stod och hoppade lite i mataffären, där jag var när hon ringde.
GLAD GLAD GLAD !!!

Fram tills dess är jag kvar på mitt jobb på växeln. Också trevligt, men det ska bli roligt att testa något nytt.

Idag spenderar jag dagen hemma. Det ska komma nån och fixa med våra kranar, någon gång idag... Så alltså är jag fast här.

Så det blir nog att spendera dagen vid symaskinen.

Målade ju det gamla skåpet för ett tag sen. Fick massor med färg över.
Så igår fick balkongbordet fin färg på kanten som blev när jag la mosaiken för nåt år sedan.



Och när jag hjälpte min styvpappa på ikea häromdagen hittade jag en ny läslampa till vardagsrummet. Så den gamla tänkte jag först ge bort. Men sen blev den ju jättefin i hallen. Inte som läslampa dock.



Så, nu blir det symaskinen.

/Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

FridaSomSyr

Bor i Karlstad med man och liten son. När jag inte jobbar på "det där stora möbelvaruhuset" så hänger jag på universitetet och pluggar till miljövetare. Det här är min blogg.En blogg om lite smått och gott. Mest om det jag syr.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela