fridasomsyr

Ibland så...

Publicerad 2009-05-27 09:56:01 i Allmänt,

...vet jag inte vad jag ska tro om alla dessa överbetalda människor som bestämmer.
Varför är det ingen av dem som petas när man behöver dra ner?
Varför ska det vara den människa som har jobbat o stretat och aldrig säger nej som ska gå?
Den människa som folk faktiskt gillar.

När man äntligen har fått en break, äntligen börjar få en normal lön, äntligen kan pusta ut. Då ska en sån överbetald människa komma och rycka bort mattan under fötterna på en.

Jag hoppas verkligen att vad som kommer att bestämmas den här veckan är nåt som gynnar den underbara människan som precis har haft råd att köpa en matta och inte vill att nån kommer o tar den.

/Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

FridaSomSyr

Bor i Karlstad med man och liten son. När jag inte jobbar på "det där stora möbelvaruhuset" så hänger jag på universitetet och pluggar till miljövetare. Det här är min blogg.En blogg om lite smått och gott. Mest om det jag syr.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela