fridasomsyr

Helg i skogen...

Publicerad 2009-05-23 21:55:17 i Allmänt,

Nu är vi hemma igen från Uddeholm. Det var en jättefin "halvhelg", synd att jag ska jobba imorgon, annars hade jag lätt stannat kvar. Så härligt nu när allt börjar blomma och det bästa av allt är tystnaden!




Och så god mat som vi fick igår kväll. Fortfarande mätt....



Själv var jag uppe tidigt imorse, andra låg och drog sig en stund...


Vi var till Sörby, till Emelie som målar så vackra tavlor!

Och jag köpte den som jag har spanat på så långe! Till midsommar när vi är upp nästa gång ska jag hämta den!

Så här vacker är den!



Och efter att vi varit i Sörby så åkte vi till Hagfors där det var marknad idag. Mest skräp, men trevligt att gå o titta lite.
Syster Yster med familj var också där.

Efter det blev det hem o åka fyrhjuling...









O så var "halvhelgen" slut... Nu ska jag nog gå o knyta mig. Ska upp tidigt imorgon o jobba. Dä blir skôj  dä!

/Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

FridaSomSyr

Bor i Karlstad med man och liten son. När jag inte jobbar på "det där stora möbelvaruhuset" så hänger jag på universitetet och pluggar till miljövetare. Det här är min blogg.En blogg om lite smått och gott. Mest om det jag syr.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela