fridasomsyr

Färdig!

Publicerad 2009-05-15 11:37:26 i Allmänt,

Nu äntligen är syhörnan städad, skrubbad och dammfri!
Så skönt att kunna jobba vid en organiserad plats!


Min hemmasnickrade sytrådhållare. Och den fina väskan som jag köpte i Malmö, som numera huserar mitt broderigarn.



Valorganiserat kaos.



Finaste lampan som min mor gav mig i födelsedagspresent för ? år sedan.



Fina skärmväggen som jag hittade i mina föräldrars källare för ett par år sedan.
Snodde den, målade om och satte på tyg. Perfekt när man bara vill gömma (glömma) röran.


Nu ska jag in till stan o träffa Liselottisen!

/Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

FridaSomSyr

Bor i Karlstad med man och liten son. När jag inte jobbar på "det där stora möbelvaruhuset" så hänger jag på universitetet och pluggar till miljövetare. Det här är min blogg.En blogg om lite smått och gott. Mest om det jag syr.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela