fridasomsyr

Det regnar...

Publicerad 2009-05-28 10:30:07 i Allmänt,

... och jag som tänkte cykla till jobbet idag. Men jag börjar inte förran kl 15 så jag hoppas att det ger sig tills dess...

Igår hjälpte jag Sandra att flytta... eller.. vi satte ihop en tvättkorg och sen tog vi en glass. Det ska bli så spännande att se hur det blir när hon har fått alla möbler och så där myspys som bara hon kan.



Blev så sugen på att göra om här hemma. Speciellt köpa soffa, men det är ju egentligen ganska onödigt eftersom Elvis rotar runt i den dagligen. Och lägenheten är lite för liten för att stänga ut honom från vardagsrummet.
Och jag tänkter inte offra hunden för en soffa.

Idag blir det nog en röjis hemma innan jobbet. Vi ska till Malmö i helgen, där finns världens bästa tygaffär, så nu ska jag planera allt som ska med hem...

/Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

FridaSomSyr

Bor i Karlstad med man och liten son. När jag inte jobbar på "det där stora möbelvaruhuset" så hänger jag på universitetet och pluggar till miljövetare. Det här är min blogg.En blogg om lite smått och gott. Mest om det jag syr.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela