fridasomsyr

Uppdatering

Publicerad 2009-06-06 12:36:25 i Allmänt,

Ska alldeles strax cykla iväg till jobbet. Men måste först ge en updatering om mina balkongväxter.
Har inte särskilt gröna fingrar, så jag är så nöjd med hur bra de växer!



Så här stora o fina har ärtplantorna blivit! Så stolt!



Och scharlottenlökarna som jag inte hade så stort hopp om har kikat fram!


Och gräslöken börjat kika fram. När jag planterade fröna så hade jag ingen kruka kvar, så de bor i en gammal glasskartong. Men det verkar funka lika bra det med!



Och sist men absolut inte minst, lavendeln växer så det knakar!

Så härligt att bara kunna gå ut på balkongen o  känna sig lite stolt.
Var lite orolig när jag började, det var så mycket råd hit o dit, när, var o hur man skulle så.
Har väl följt en del av det, men annars körde jag bara på känsla. Och det verkar ju fungera. man ska inte göra det mer komplicerat än nödvändigt för sig...

/Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

FridaSomSyr

Bor i Karlstad med man och liten son. När jag inte jobbar på "det där stora möbelvaruhuset" så hänger jag på universitetet och pluggar till miljövetare. Det här är min blogg.En blogg om lite smått och gott. Mest om det jag syr.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela