fridasomsyr

Uddeholm

Publicerad 2009-06-11 18:25:56 i Allmänt,

Ikväll blir det Uddeholm (Skaoui). Ska på examen imorgon, så då får vi åka redan ikväll. Hade egentlgen sett fram mot en kväll hemma, men nu bli då Uddeholm istället.

Och nu är jag hemma från sista dagen på jobbet. Herregud vad det ringde idag! Men nu är det över. För 10 veckor i alla fall. Sen ska man tampas med jourerna igen...

Hittade en jättefin bild från när jag var lite för några dagar sen.



Ska bara hitta en fin plats till det. En sak till att hänga upp alltså... Inte ens de andra tavlorna har kommit upp ännu....

Nu hoppas jag bara på en riktigt fet hamburgarna innan bilen lämnar Karlstad.

/Frida

Kommentarer

Postat av: tofva

Publicerad 2009-06-11 23:12:34

men du vad söt bild.. sugen på en liten skrutt kanske:) ? haha.. när jag läste detta inlägget tänkte jag på: Ha en FET dag på stadium(simon) hahah minns du?

Kram på dig

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

FridaSomSyr

Bor i Karlstad med man och liten son. När jag inte jobbar på "det där stora möbelvaruhuset" så hänger jag på universitetet och pluggar till miljövetare. Det här är min blogg.En blogg om lite smått och gott. Mest om det jag syr.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela