fridasomsyr

Tillbaka i Värmland.

Publicerad 2009-06-03 23:05:58 i Allmänt,

Hälften av oss i alla fall. Simon kommer först på söndag. Så nu är jag helt ensam hela veckan, inte ens Elvis är ju hemma...

Annars har det inte hänt så mycket idag. Vi var till Stof och Stil vid lunchtid. Världens bästa tygaffär! Varför kan de inte finnas i Karlstad? Och sen har det mest varit packa och sen sitta på tåg.

Jättefin student igår. Vädret höll i sig, det bläste dock en aning kallt på kvällen, så det var till att hålla sig inne. Men för övrigt lyckat!



Ebba far iväg på motorcykel.



Något allvarlig Mattias i plastrong... (kvällens mesta ord...)



Riktigt stilig Simon, dagen till ära.

Nej, nu ska jag nog gå o knyta mig. det har varit en lång dag och nu jobbar jag en vecka i sträck, ska bli intressant att se hur det går...

Såg förresten the Wrestler idag på tåget, Sean Penn måste ha varit sjukt bra i Milk eftersom han var den som knep Oscarn.

/Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

FridaSomSyr

Bor i Karlstad med man och liten son. När jag inte jobbar på "det där stora möbelvaruhuset" så hänger jag på universitetet och pluggar till miljövetare. Det här är min blogg.En blogg om lite smått och gott. Mest om det jag syr.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela