fridasomsyr

strömlös

Publicerad 2009-06-25 10:25:46 i Allmänt,

Igår hände något i vår lägenhet. Jag skulle tända lampan i taket i hallen. Då small den till och dog.
Jaha, tänkte jag, får väl köpa nya lampor då...
När jag kom hem så berättade Simon att vi inte har någon ström, i hallen, vardagsummet och halva köket...

Så igår eftermiddag när jag kom hem från jobbet och tänkte att kag skulle kunna sy dynorna till balkongen då eftersom det var lite molning och jag inte kände pressen att jag måste vara utomhus, då har jag ingen ström till symaskinen.

Så jag la mig på balkongen och sov en stund istället.

Jag hoppas att den återvänder idag, väntar på att fastighetsskötaren ska ringa tillbaka...

Nu ska jag snart till tvättstugan o slänga i en maskin. Sen ska jag möta the ladies på torget kl. 12.

Det är av någon anledning alltid torget kl.12...

Ska bli så skönt med en ledig dag! Den enda den här veckan...

/Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

FridaSomSyr

Bor i Karlstad med man och liten son. När jag inte jobbar på "det där stora möbelvaruhuset" så hänger jag på universitetet och pluggar till miljövetare. Det här är min blogg.En blogg om lite smått och gott. Mest om det jag syr.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela