fridasomsyr

Slappardag

Publicerad 2009-06-22 20:37:55 i Allmänt,

Idag har jag varit på jobbet. Slutade kl. 15, åkte och handlade lite, sen blev det glass nere vid vattnet med kusin Erika.

Första dagen som det är fint väder på jättelänge! Nu bara hoppas jag att det får vara fint ett tag, för mina ben är så bleka.

hade tänkt hinna sy lite nu ikväll, men jag somnade en stund istället. Nu är det Allsång från Liseberg, man kan väl tycka att de ska hitta på nåt eget, men va tusan, nu blir det bra tv två kvällar i veckan!

Säg vad ni vill. Folk som sjunger på tv gör mig glad.

Nej, ska i alla försöka att klippa ut bitarna till dynorna på balkongen, nu när det är så fint att man kan sitta där så är det ju skönt att kunna sitta mjukt.

/Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

FridaSomSyr

Bor i Karlstad med man och liten son. När jag inte jobbar på "det där stora möbelvaruhuset" så hänger jag på universitetet och pluggar till miljövetare. Det här är min blogg.En blogg om lite smått och gott. Mest om det jag syr.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela