fridasomsyr

Rolig dag på jobbet!

Publicerad 2009-06-08 23:12:24 i Allmänt,

Det var det ett bra tag sen jag sa när jag kom hem...
men idag har jag ju spenderat dagen på ikea. Så idag bara försvann timmarna. Annars hinner man tänka att man är hungrig, kissnödig, uttråkad,irriterad. Men inte idag inte.

Men nej, så hemskt är det inte på gamla jobbet, för sen tittar man upp o ser Sandra eller liselottisen där på andra sidan skärmväggen och så blir man glad igen.

Nu är det bara 3 dagar kvar där, sen ska jag inte vara där på hela sommaren!



hur kan man inte sakna det här?

Det blev ingen uppsättning av tavlor idag. Var en lång dag på jobbet, och när jag väl skulle gå hem ville lilla mor shoppa lite... på ikea...

/Frida

Kommentarer

Postat av: sandra

Publicerad 2009-06-09 19:58:31

Snäll du är vännen!! :)

Det är ni som gör min dag på jobbet... kommer bli konstigt utan dig i sommar :(

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

FridaSomSyr

Bor i Karlstad med man och liten son. När jag inte jobbar på "det där stora möbelvaruhuset" så hänger jag på universitetet och pluggar till miljövetare. Det här är min blogg.En blogg om lite smått och gott. Mest om det jag syr.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela