fridasomsyr

På stan i Malmö...

Publicerad 2009-06-01 23:01:16 i Allmänt,

.... får man se en massa roliga saker, bland annat biljakt.. Tydligen hade någon skjutit en annan, det var ju visseligen inte så roligt. Men själva polisjakten....

Idag träffade vi Mattias. Han och Simon köpte skjortor, jag trodde nästan att vi inte skulle komma därifrån...
Undrar vem som är tjejen i det här förhållandet egentligen....



På väg in till stan...





Nu ikväll har Didner-släktet börjat dundra in. Simons syster Ebba tar studenten imorgon, så de mest långvägna kom redan idag.
Ska bli roligt att träffa flera imorgon. Lite orolig bara för att komma ihåg alla namn... Inte min starkaste sida precis...

Idag fick jag också en bild på mytillskottet Ludvig! Så söt! Fick dock inte över bilden från mobilen till datorn idag, så det får bli framöver någon gång.

Nu ska vi nog knyta oss för det kommer nog att bli en lång dag imorgon.

Till Sandra: Den lilla blomman överlever nog, tack så mycket för hjälpen!

/Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

FridaSomSyr

Bor i Karlstad med man och liten son. När jag inte jobbar på "det där stora möbelvaruhuset" så hänger jag på universitetet och pluggar till miljövetare. Det här är min blogg.En blogg om lite smått och gott. Mest om det jag syr.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela