fridasomsyr

på jobbet.

Publicerad 2009-06-09 17:47:52 i Allmänt,

När jag kommer hem ikväll är det bara 2 dagar kvar här.

Sen har jag jobbat 8 dagar i rad, det känns för jag har bara hunnit titta på symaskinen när jag har gått förbi den...

Men sen blir det långhelg. Fredag, lördag, söndag.

På fredag blir det skolavslutning för min systerdotter. Och då får jag ÄNTLIGEN se på den nya lille Ludvig! Och så ska jag hälsa på min mormor såklart.
Men resten av helgen ska jag bara slappa och helst sy lite.
Det får nog bli fodral till dynorna ute på balkongen.

Nu blir det jobba ett par timmar till och sen får jag åka hem o sova några timmar innan jag ska hit igen...

/Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

FridaSomSyr

Bor i Karlstad med man och liten son. När jag inte jobbar på "det där stora möbelvaruhuset" så hänger jag på universitetet och pluggar till miljövetare. Det här är min blogg.En blogg om lite smått och gott. Mest om det jag syr.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela