fridasomsyr

Näst sista dagen.

Publicerad 2009-06-10 20:26:36 i Allmänt,

Idag var det näst sista dagen, och nu känns det verkligen att jag har jobbar non-stop sen i torsdags.

Satt mest o hängde framför datorn idag, Lyckades ändå ta 400 samtal på en kort-dag, så statistiken är bra.

Men nu är det bara imorgon och sen är det banne mig HELG!



En av de bästa sakerna med sommar. Färskpotatis. Idag blev det ungsstekta.

Var en sväng på stan idag efter jobbet också. Hittade den här jättefina skålen på Indiska,
den är dessutom bara gjord av återvunnet material! Toppen!



/Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

FridaSomSyr

Bor i Karlstad med man och liten son. När jag inte jobbar på "det där stora möbelvaruhuset" så hänger jag på universitetet och pluggar till miljövetare. Det här är min blogg.En blogg om lite smått och gott. Mest om det jag syr.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela