fridasomsyr

Måndag

Publicerad 2009-06-29 21:41:34 i Allmänt,

Måndag, måndag försöker komma ihåg att det är måndag.

Det blir så förvirrande när man jobbar helg och sen är ledig på måndagen.

Idag blev det i alla fall en skön dag på stranden i sällskap av Liselottisen



Innan stranden så var jag på en liten butik och skulle köpa nya batterier till Simons kamera.
När jag kom dit fick jag reda på att de inte tar kort, jag hade inga kontanter och ingen bankomat i närheten. 
Men då säger gubben som jobbar där att vi fixar batterierna nu så kommer du in o betalar nån annan dag.

VA?! Det finns fortfarande människor som litar på andra! 

Jag blev så paff att jag bara fick ur mig typ va? tack!

Äh, åk o bada med dig nu, det där tar vi en annan dag! Sa han då. Underbara människa! 

Ja, hur som helst. Jättefint väder att sola o bada i. Efter några timmar blev det lite mat på stan och sen en liten runda i affärerna.
Köpte en ny dörrmatta också.



Ja, nu är det 2½ men på tv...

/Frida

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

FridaSomSyr

Bor i Karlstad med man och liten son. När jag inte jobbar på "det där stora möbelvaruhuset" så hänger jag på universitetet och pluggar till miljövetare. Det här är min blogg.En blogg om lite smått och gott. Mest om det jag syr.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela