fridasomsyr

Ledig dag imorgon!

Publicerad 2009-06-16 23:20:26 i Allmänt,

Och den ska jag tillbringa med att vara sjuk! Ja, förkylningen har brakat lös ordentligt nu. Så imorgon är planen att inte göra ett dugg!
Jo, jag ska steka pannkakor till lunch förresten. Men det är allt.
och så kanske jag vill sy lite. Men det är bara för att jag vill. Inte för att jag måste...

Idag har jag spenderat 10 timmar på jobbet, om jag hade varit på mitt gamla jobb så hade jag varit helt död nu. Nu är det bara fötterna som värker... Timmarna bara flyger förbi. Jag börjar lära mig mer och mer och måste inte springa/ringa och fråga någon annan så fort en kund ställer en fråga.

Så skönt!

Men nu ska det hur som helst bli riktigt gött med en ledig dag imorgon. Mina fötter behöver det nu...

Och så för att avsluta dagen på bästa möjliga sätt:

En liten hyllning till allas vårt älskade Dirty Dancing!!



/Frida

Kommentarer

Postat av: josefina

Publicerad 2009-06-17 12:28:00

tack =)



åå Dirty danicing =)

Postat av: MariaR

Publicerad 2009-06-19 23:27:45

Sicket gäng....!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

FridaSomSyr

Bor i Karlstad med man och liten son. När jag inte jobbar på "det där stora möbelvaruhuset" så hänger jag på universitetet och pluggar till miljövetare. Det här är min blogg.En blogg om lite smått och gott. Mest om det jag syr.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela