fridasomsyr

Inte mycket bloggande igår..

Publicerad 2009-06-13 10:05:24 i Allmänt,

Var lite upptagen, med att gå på examen, hälsa på mormor och lille skrutten!



Ser ut som en riktigt smygbild, vet inte hur många jag tog där det precis dyker upp en gubbe mitt i bilden...



Inte lätt att få alla bra på samma bild...



Och lille skrutten som mest bara sov. Kan det bli finare?

Barnen tycker att det är roligt att låna kameran och ta bilder... Bland annat den här...
och den här....




Måste bara berätta om buss 300, den går från nånstans långt uppe i Värmland, men jag brukar åka Uddeholm-Karlstad.
Där har jag nog gjort en stor procent av min kändis-spotting... För ett par år sedan satt Anna Book framför mig och igår var det Robinson-Anna.
Ja ja, men man tar det man får...

Idag blir det tvätt, bondemarknad, handla och förhoppningsvis en tur till symaskinen.

Min 3-dagars-ledighets-plan gick i stöpet igår. Så nu jobbar jag imorgon... Det är bara att tacka o ta emot.

/Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

FridaSomSyr

Bor i Karlstad med man och liten son. När jag inte jobbar på "det där stora möbelvaruhuset" så hänger jag på universitetet och pluggar till miljövetare. Det här är min blogg.En blogg om lite smått och gott. Mest om det jag syr.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela