fridasomsyr

Hur ska jag kunna sova?

Publicerad 2009-06-27 21:39:49 i Allmänt,

När solen lyser och det är sjukt varmt?!

Men måste, har jobbat hela dagen och är helt död. Och imorgon måste jag gå upp 4.30 eftersom jag börjar jobba kl 6...

sen jobbar jag till 15 och sen blir det sol och bad! Och på måndag är jag ledig!

Ska bli skönt att cykla till jobbet utan att svettas  som jag vet inte vad...

Men simon har köpt fläktar idag i alla fall så nu kanske det blir lite mera humant när man ska sova.Det går nämligen inte att få något som helst korsdrag i lägenheten och här har vi sol från lunch o fram, så det är som en bastu. Igår provade vi att öppna stora fönstret, inte bara vädringsfönstret. Det stod så ett par timmar, sen skulle jag känna efter.

INGENTING!! Absolut ingenting hade hänt! Det var precis lika varmt som innan! Vi kunde lika gärna ha satt upp en extra vägg framför fönstret.

Nej, det är väl dags att försöka sova lite. Men med tanke på hur trött jag har varit idag så hoppas jag att det inte kommer att bli några problem. För nu har jag som sagt fläkt...

/Frida

Kommentarer

Postat av: sandra

Publicerad 2009-07-01 17:22:51

Ja men det finns dagar då du har sovit längre än mig och jag fått tvinga mig upp ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

FridaSomSyr

Bor i Karlstad med man och liten son. När jag inte jobbar på "det där stora möbelvaruhuset" så hänger jag på universitetet och pluggar till miljövetare. Det här är min blogg.En blogg om lite smått och gott. Mest om det jag syr.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela