fridasomsyr

hemlis

Publicerad 2009-06-06 09:55:03 i Allmänt,

Idag ska jag jobba, det har varit lite hemligt eftersom jag ska hoppa in extra för en tjej som ska bli kidnappad idag.
Hon ska gifta sig på midsommar och då ska hon dras iväg på möhippa idag!

Så hennes syster har fixat ledigt åt henne. Men igår var hon så misstänksam och satt o förhörde mig hela eftermiddagspasset om jag inte visste nåt.
Och jag som har så svårt för att hålla masken... Men jag tror att det gick vägen. Försökte prata om en massa andra saker istället men oj oj.

Så nu hoppas jag att hon bli överraskad idag när de störtar in.

Idag ska jag försöka hinna med att fixa med lite pinnar som vi ska ha i en vas och måla några ramar.

/Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

FridaSomSyr

Bor i Karlstad med man och liten son. När jag inte jobbar på "det där stora möbelvaruhuset" så hänger jag på universitetet och pluggar till miljövetare. Det här är min blogg.En blogg om lite smått och gott. Mest om det jag syr.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela