fridasomsyr

Härliga, soliga, LEDIGA dag!

Publicerad 2009-06-25 21:02:25 i Allmänt,

Vilken underbar dag det har varit idag. Först lite pyssel hemma, sen blev det museéparken med Liselott o Sandra där vi satt o njöt i solen. Sen blev det en lax-skagen-baugette vid pråmen där liselott lyckades locka till sig Karlstads alla måsar...

Sen blev det stan och rea med lilla mor. Hittade en jättefin vår/höst-jacka och en trekvarts-jacka som man kan ha till allt. Kändes ju som fel dag, men man får ju passa på. Och 4 par örhängen och en mascara för 87 spänn sammanlagt! Jackorna kostade 180 och 98! Nöjd!

Sen blev det uteservering, hur mysigt som helst! Och nu är jag hemma igen, i en alldeles för varm lägenhet, men vi har i alla fall el igen!!

Behövde verkligen den här lediga dagen, och sån tur jag har haft att den blev så perfekt.

Tyvärr glömde jag kameran hemma så inga bilder idag.

Och så kom jag hem nästan lagom till att se på Sommar med Ernst!!
Nu är det simon o tomas på 3:an, så ser på det och pysslar lite hemma samtidigt!

Underbara underbara dag!!

/Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

FridaSomSyr

Bor i Karlstad med man och liten son. När jag inte jobbar på "det där stora möbelvaruhuset" så hänger jag på universitetet och pluggar till miljövetare. Det här är min blogg.En blogg om lite smått och gott. Mest om det jag syr.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela