fridasomsyr

Godmorgon

Publicerad 2009-06-04 09:59:25 i Allmänt,

Idag är jag uppe så tidigt att knappt bake-of brödet på ICA var klart..
Inte lätt när man kommer hem sent och det enda brödet man äger har möglat.

Så idag blir det till att baka. Men det blir nog ikväll när jag kommer hem från jobbet. Jag kommer att ångra mig då, men just nu är jag bara alldeles för lat. Jag skulle ha handlat idag också, men det är jag nog också för lat för.
Det får bli nåt hopkok av det som finns hemma till lunch.

Har i alla fall förevigat tygerna jag köpte igår på kort...


Från vänster:
Ska bli överdrag till våra dynor på balkongen.
Och den här ska bli överdrag till en dyna som ska få pryda min systol.
Det vackra prickiga ska bli gardiner i Sandras köksfönster.
Det röd-gröna ska bli datorväska, det svarta fodralet som följde med var så tråkigt.
Och sen är det ju prickigt igen, men den här gången är det vaxduk som ska bli nessesär.

Så sy lite idag ska jag nog orka med i alla fall. Och sen blir det lite jobba innan jag ska hem o baka... förhoppningsvis.

Lite tomt utan grabbarna hemma...

    


/Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

FridaSomSyr

Bor i Karlstad med man och liten son. När jag inte jobbar på "det där stora möbelvaruhuset" så hänger jag på universitetet och pluggar till miljövetare. Det här är min blogg.En blogg om lite smått och gott. Mest om det jag syr.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela