fridasomsyr

Dataväska

Publicerad 2009-06-06 21:53:16 i Pysslat och sytt,

Ikväll har jag sytt en dataväska till min nya dator. Riktigt fin blev den. Och betydligt roligare än den svarta som följde med. Men jag sparade den svarta så den är som "grunden" i väskan, som skydd så kunde jag bara klä den i ett annat roligare tyg,



Och så blev det en ficka på utsidan som jag kan ha batteri o sladd i.



Riktigt nöjd.

Nu tillbaka till Magnus Betnérs tal till nationen. Sen blir det sova, för imorgon jobbar jag tidigt.

/Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

FridaSomSyr

Bor i Karlstad med man och liten son. När jag inte jobbar på "det där stora möbelvaruhuset" så hänger jag på universitetet och pluggar till miljövetare. Det här är min blogg.En blogg om lite smått och gott. Mest om det jag syr.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela