fridasomsyr

Balkongprojektet...

Publicerad 2009-06-15 18:37:21 i Planterat,

Måste bara visa så fint odlingen på balkongen växer!



Smultronen är på gång!



Och Scharlottenlöken kan man nästan se när den växer...



Vad säger du nu då Sandra? Ser det fortfarande ut som om jag planterat lite dött gräs?...



Elvis inspekterar ärtorna. Även persiljan är han väldigt förtjust i...



Plockade lite blommor på vägen hem idag. Nu känns det verkligen somrigt i köket.

Och de passade dessutom perfekt till den nya skålen!

Nu ska jag gå och laga lite kvällsmat. Ikväll blir det supergoda pasta med morotssås!

/Frida

Kommentarer

Postat av: sandra

Publicerad 2009-06-16 07:36:21

Ja nu börjar man se vad det är för något..

Väldans vad det växer hos dig :)

Postat av: Josefina

Publicerad 2009-06-16 07:40:36

Mysiga växter

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

FridaSomSyr

Bor i Karlstad med man och liten son. När jag inte jobbar på "det där stora möbelvaruhuset" så hänger jag på universitetet och pluggar till miljövetare. Det här är min blogg.En blogg om lite smått och gott. Mest om det jag syr.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela