fridasomsyr

Ännu en fin dag!

Publicerad 2009-06-01 10:52:35 i Allmänt,

Vaknar upp till strålande sol. Eller vaknar upp av att det ringer och förstår att det är strålande sol eftersom det är jättevarmt i rummet...

Men nu så fönstrena öppna och vi har just ätit frukost utomhus, Nu ska vi snart in till stan. Tänkte att jag skulle kika på något fint till lille Ludvig som kom igår. (Stolt!)
Och så blir det falafel såklart! Är man i malmö så är man...

Det får bli update senare!

Tack för att du vattnar våra blommor Sandra! Det står en på min hylla vid sängen också. Så att du inte missar...

/Frida

Kommentarer

Postat av: sandra

Publicerad 2009-06-01 20:37:31

Den där blomman vid sängen är det lite sent att påminna om ;) Slängde in nycklarna genom brevinkastet. Har den lille kommit nu? :D Åhh vill också bli moster igen!!! Jag kan få låna den lite... eller hela barnskaran för de är ju så goa!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

FridaSomSyr

Bor i Karlstad med man och liten son. När jag inte jobbar på "det där stora möbelvaruhuset" så hänger jag på universitetet och pluggar till miljövetare. Det här är min blogg.En blogg om lite smått och gott. Mest om det jag syr.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela