fridasomsyr

Vilken dag!

Publicerad 2009-07-23 22:52:15 i Allmänt,

05.15 Vaknade. Eller väcktes av klockan och segade mig ur sängen.

06.00 Promenad med Elvis.

06.30 Cyklade till jobbet

07.00 Började jobba.

14.14 Stämplade ut, nästan 2 timmar senare än jag skulle. Har ställt om hela avdelningen idag. Tur att jag hade hjälp!

14.45 Cyklade hem efter att ha lekt kund på varuhuset en stund, helt sjukt med folk. Och jag som bara skulle ha ljuslyktor för 9 spänn, som när jag kom hem visade sig vara för stora.

15.05 Kom hem, duschade, städade, gick in till stan i ösregn och hittade andra ljuslyktor som passade precis! Kom hem igen, lagade mat, gick promenad med Elvis, gav honom mat, klippte till gosing-bitarstädade lite till och tittade på disken (imorgon...)

22.20 Börjar skriva mail som jag borde skickat för länge sedan, pratar med Simon som är i Malmö.

22.54 Sover som en stock!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

FridaSomSyr

Bor i Karlstad med man och liten son. När jag inte jobbar på "det där stora möbelvaruhuset" så hänger jag på universitetet och pluggar till miljövetare. Det här är min blogg.En blogg om lite smått och gott. Mest om det jag syr.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela