fridasomsyr

Två dagar innan lön...

Publicerad 2009-07-22 15:02:30 i Allmänt,

... går jag och köper de näst dyraste skorna i mitt liv. Dessutom är det höstskor... i juli...

Men de går tydligen som smör, så ville jag ha ett par var det tvunget att bli nu. Och de är de vackraste jag har sett.

Spanade in dem för ett par dagar sedan, gick tillbaka till affären idag, då fanns det bara små storlekar kvar. Men det snälla tjejen i affären tipsade om att de kunde finnas i en affär lite längre bort. Och ja! Där fanns de kvar!



Sen gick jag som vanligt till de billigare affärerna för att kolla om det finns någon billigare variant. Gillar inte att köpa dyrt.
Fanns dock inga, men hamnade på skopunktens rea och hittade dessa!  99 spänn!



Nöjd!

Nu har Simon åkt också. Så nu är det bara att vänta på att han kommer hem igen, I augusti...
Men jag kan ju i alla fall vänta i mina nya fina skor... eller just det, höstskor var det ja...

/Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

FridaSomSyr

Bor i Karlstad med man och liten son. När jag inte jobbar på "det där stora möbelvaruhuset" så hänger jag på universitetet och pluggar till miljövetare. Det här är min blogg.En blogg om lite smått och gott. Mest om det jag syr.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela