fridasomsyr

Tack syster!

Publicerad 2009-07-25 08:44:08 i Allmänt,

För tipset! Men som du sa: Om man har svart bälte i shopping så vet man vart grejerna finns!



Vad Elias gör har jag ingen aning om...

Just nu sitter jag och njuter av att jag inte börjar kl 7 idag, utan kl 10. Dessutom får jag skjuts till och från jobbet idag. Skit samma att jag inte slutar förrän kl 19 ikväll. För igår slutade jag inte förrän 20 och då cyklade jag.

Ikväll ska vi dessutom äta ute, jag, lilla mor, hennes Gunnar och bästa syskonbarnen!

/Frida

Kommentarer

Postat av: Simon

Publicerad 2009-07-26 00:42:36

Vill bara berätta att jag numera läser din blogg flitigt och att jag älskar dig väldigt jättemycket.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

FridaSomSyr

Bor i Karlstad med man och liten son. När jag inte jobbar på "det där stora möbelvaruhuset" så hänger jag på universitetet och pluggar till miljövetare. Det här är min blogg.En blogg om lite smått och gott. Mest om det jag syr.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela