fridasomsyr

Redan över?

Publicerad 2009-07-29 22:13:28 i Allmänt,

Kan den redan vara slut? Min lediga dag! Vart tog du vägen?

Den började med att jag blev upphämtad av mor, mormor och gunnar.
Fika på väg till Arvika (Gunnar tyckte att det var väldigt roligt att ha den fula mössan på sig...)


Sen blev det lunch på:


En tur till Rackstadmuseét där man inte fick ta kort. Vilket inte alla besökare hade fattat. för nån tjej gick runt o tog kort med sin mobil. Så vart jag än gick hörde jag pip pip och ett fejkat kameraljud... Hört talas om ljudlös?...

Och den här är till mina Landstingsväxelvänner:
Så här ser baksidan på sjukhuset i Arvika ut...


Sen blev det underbara Klässbol. Jag skulle nog kunna gå runt o känna på deras vävar en hel dag. Köpte dock inget, kunde inte bestämma mig...


Men en fika till hann vi med. På kvarnen alldeles intill. Och så köpte jag en myggholk i en liten bod där. Bild imorgon.






Mamma försöker, lika smidigt som alltid, att sätta sig till bords...


Sen bar det iväg hemåt igen. Kom hem lagom till bion. Jag, Sandra och Liselott var på Harry Potter ikväll. Skrattade och grät i 2,5 timmar.
Vi avslutade med hamburgare på macdonalds. Göttit!

Nu ska jag sova, för imorgon 5.15 ringer klockan igen...

/Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

FridaSomSyr

Bor i Karlstad med man och liten son. När jag inte jobbar på "det där stora möbelvaruhuset" så hänger jag på universitetet och pluggar till miljövetare. Det här är min blogg.En blogg om lite smått och gott. Mest om det jag syr.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela